AFLYST! SMAG på Iværksætteri feat. Velfærd

SMAG på Iværksætteri og vær med til at udvikle fremtidens Velfærdsteknologi.

Oplysninger om arrangementet

Torsdag 11. april 2019,  kl. 16:00 - 19:00

Studentervæksthus Aarhus, Møllevangs Alle 142, 8200 Aarhus N

AFLYST

SMAG på Iværksætteri og vær med til at udvikle fremtidens Velfærdsteknologi.

Til SMAG på iværksætteri undersøger vi, hvordan din nysgerrighed og evne til at sætte i værk kan hjælpe dig til identificere udfordringer, se nye muligheder og skabe alternative løsninger. Vi arbejder med at sætte ord på dine kompetencer, din faglighed og dit netværk, og ser på hvordan du kan bruge det til at arbejde entreprenørielt.

Denne gang har vi teamet op med Studentervæksthus Aarhus og Velfærdsteknologisk Udviklingspulje (VTU), som medbringer et par cases, som de ønsker kreative inputs til fra en bred vifte af ARTS-studerende.

Til workshoppen bliver du præsenteret for enkle værktøjer til at arbejde entreprenørielt, som du afprøver på cases fra velfærdsteknologiens verden. Og som du selvfølglig også kan tage med dig, hvis du vil arbejde videre med egne idéer. Velfærdsteknologisk Udviklingspulje er på udkig efter ideer, der kan udvikles til produkter eller services til gavn for borgere og/eller medarbejdere i Aarhus Kommune. Og hvem ved, måske kan du være med til at realisere en god idé. VTU-puljen råder nemlig over midler til at støtte nytænkende projekter.

Læs mere om VTU

// PRAKTISK

Forplejning: Sandwich og øl/vand

Pris: gratis, men tilmelding nødvendig

// PROGRAM

Kl. 16.00-17.00: At sætte i værk

Kl. 17.00-18.25: Præsentation af cases, idégenerering og kortlægning af idé

Kl. 18.25-18.40: VTU-puljen: sådan kan du søge midler.

Kl. 18.40-19.00: Aftensmad og networking

// TILMELDING