Emdrup: Pædagogisk antropolog: Veje videre frem efter studiet

Vil du gerne vide mere om, hvilke måder du kan bruge din uddannelse på videre ud i job? Så deltag i dette arrangement, hvor du får inspiration fra færdige kandidater, Nicolai Buhl Andersen (Senior Vice President v. Coloplast) og Trein Møller (Karrierekonsulent v. Dansk magisterforening).

Tirsdag 5. december 2017,  kl. 15:00 - 17:00

Emdrup i lokale A401

Arts Karriere i samarbejde med Dansk magisterforening

Til dette arrangement for studerende på pædagogisk antropologi sættes fokus på måder at bruge sin uddannelse på videre ud i job. Du får mulighed for at møde færdige kandidater, der kan inspirere med deres vej frem efter studiet. Vi har inviteret:

• Sherena Cadivano & Pia Thaarup Larsen, der har startet deres egen lille selvstændige pædagogisk antropologiske konsulent virksomhed ’ANVIA’. De afleverede speciale i hhv. 2014 og 2015.
  • Jeanette Lindén, der er konceptudvikler, og arbejder i en privat fond, som tilbyder behandling til alle former for misbrug. Hun afleverede speciale i 2015.
  • Kira Pumali Pedersen, der er ansat som virksomhedskonsulent i ungeenheden i Gladsaxe. Hun arbejder på projektet "Fritidsjobindsatsen". Hun afleverede speciale i 2017.

Desuden har vi været så heldige at få tilsagn fra det store firma Coloplast v. Nicolai Buhl Andersen (Senior Vice President) og fra Dansk Magisterforening v. Trein Møller (Karrierekonsulent). De er på forskellige måder optaget af, hvordan kandidater forstår, italesætter og bruger de kompetencer, deres studier har givet dem, og hvordan disse omsættes i kommende jobs.

Der vil være fem små oplæg på max. 10 min., hvorefter der vil være tid til spørgsmål og diskussion.

Kl. 17-18 er der stiftende generalforsamling i Pædagogisk Antropologis spritnye Alumneforening.

Vel mødt!

Ida W. Winther, afdelingsleder for pædagogisk antropologi