Emdrup: Virksomhedsbesøg hos Danmarks Evalueringsinstitut (EVA)

Evaluering & analyse - er det noget du ønsker at arbejde med? Kom med på virksomhedsbesøg og få indsigt i arbejdet hos EVA. Du vil også få fif og indsigt i indholdet samt vejen til et job inden for evaluering.

Mandag 29. oktober 2018,  kl. 15:15 - 17:00

Danmarks Evalueringsinstitut, Østbanegade 55, 3. sal, 2100 KBH Ø.

Arts Karriere

Vi tager på besøg hos konsulent Line Bjerre, som tidligere har arbejdet med evaluering inden for dagtilbud og nu arbejder med videregående uddannelser på Danmarks Evalueringsinstitut (EVA). Line har en uddannelsesbaggrund som pædagog og en overbygning som kandidat i pædagogisk sociologi.

På besøget kommer vi til at høre om Lines vej gennem uddannelser og jobs og hvordan hun er nået til at arbejde med evaluering og hvordan hun landede jobbet hos EVA. Desuden får du indsigt i hvordan Line har bragt sine uddannelser og erfaring i spil, hvad Line laver hos EVA og hvad EVA vægter når de ansætter nye.

Der er lagt op til dialog, så du kan med fordel forberede nogle spørgsmål inden.

Vi mødes kl. 15.15 lige uden for hovedindgangen og taler sammen inden vi i fælles flok mødes med Line kl. 15.30.

Det er karrierekonsulent fra Arts Karriere i Emdrup, Nanna Heinø Mortensen, som facilliterer eftermiddagen.

Der er max antal deltagere på 20.

Tilmeld dig her: