Karriereveje for Idéhistorie

I samarbejde med Studievejledningen på Idéhistorie præsenterer KALIF: KARRIEREVEJE FOR IDÉHISTORIE

Oplysninger om arrangementet

Torsdag 19. april 2018,  kl. 16:00 - 18:00

Aarhus, Jens Chr. Skous Vej 2, Bygning 1485, lokale 123

Arrangør

Studievejledningen for Idéhistorie, KALIF (Idéhistories kandidat- og Alumneforening) samt Arts Karriere

Har du nogensinde spekuleret på, hvilken slags arbejde idéhistorikere ender med at få fingrene i? Eller ved du bare ikke hvad du skal svare, når farmor spørger hvad idéhistorikere kan blive?

Det kan du nu få nogle bud på!

Til dette arrangement kan du møde en række idéhistorikere, der hver især vil fortælle om, hvordan de bruger deres baggrund fra Idéhistorie i deres nuværende job. De har vidt forskellige jobprofiler og arbejder både i det private og det offentlige.

Der vil være rig mulighed for at stille spørgsmål til alumnerne.