Karriereveje for Lingvistik

’’Hvad kan man bruge Lingvistik til?” Det spørgsmål hører du garanteret ofte. Til karriereveje for Lingvistik får du et bud på dette.

Tirsdag 9. april 2019,  kl. 16:00 - 18:00

Aarhus, Nobelparken bygning 1485 lokale 218

Studievejledningen for Lingvistik

’’Hvad kan man bruge Lingvistik til?”

Det spørgsmål hører du garanteret ofte, og måske stiller du dig selv samme spørgsmål fra tid til anden. Det får du et bud på til Karriereveje for Lingvistik!

Vi byder alumner, altså færdiguddannede lingvister forbi til en eftermiddag, hvor de fortæller om deres jobs efter lingvistikuddannelsen og vejen dertil. Der bliver selvfølgelig rig mulighed for at stille alle alumnerne spørgsmål.

Lingvistiks aktivitetsudvalg står for kaffe og kage, så det bliver helt sikkert både hyggeligt og lingvistisk, som vi kender det.

// PROGRAM

• 16.15: Velkomst og introduktion
  • 16.30: Henriette Jessen, Læse-/skrivevejleder, Institut for Kommunikation & Handicap
  • 16.40: Caroline Grønkjær, Fuldmægtig hos Skatteministeriet