Karriereveje for Nordisk Sprog og Litteratur

Mandag 29. april 2019,  kl. 15:15 - 17:00

Aarhus, Jens Chr. Skous Vej 2, 8000 Aarhus C, bygning 1485, lokale 137

Louise Gjedsted

Til dette arrangement kan du få mere viden om arbejdsmarkedet for færdiguddannede med en baggrund i Nordisk Sprog og Litteratur, og du kan møde alumner, som er gået vidt forskellige karriereveje. Nordisk Sprog og Litteratur har et bredt fagligt kerneområde som både trækker på sprog, litteratur og kultur og medier, og denne diversitet afspejles også i de jobs, som nordiskstuderende ender i efter universitetet.

Kom forbi og få en kop kaffe og et stykke kage og lyt til nogle inspirerende oplæg fra alumnerne om deres karriereveje, og let hjertet for alle de spørgsmål der presser sig på om karriereperspektiver i den afsluttende paneldebat, hvor alumnerne vil svare på og diskutere spørgsmål fra publikum.

//PROGRAM

15.15 - Velkomst og oplæg ved Arts Karriere
15.30 - Oplæg ved alumne Line Højgaard Porse (Gymnasielærer)
15.40 - Oplæg ved alumne Ditte Ernst (Coach og Reklamespeaker)