Netværksarrangement for sidefagsstuderende på NAT og ARTS

Har du lyst til at mødes med andre sidefagsstuderende og få inspiration til arbejdslivet som gymnasielærer på den anden side af universitetet?

Onsdag 4. oktober 2023,  kl. 16:00 - 18:00

William Scharff Auditoriet (1253-317)

Hej sidefagsstuderende!

Den 4. oktober 2023 fra kl. 16:00-18:00 holder Natural Sciences og Arts et netværksarrangement for alle sidefagsstuderende på vores to fakulteter – og du er inviteret!

Kom og hør Odder Gymnasiums rektor fortælle, hvorfor der er brug for DIG som færdiguddannet kandidat. Du kan også høre en gymnasielærer fortælle, hvordan en gymnasielærers hverdag er.

Efter oplæggene er der masser af tid til at tale med andre sidefagsstuderende og med oplægsholderne.

Der er også en studievejleder til stede, så du kan stille spørgsmål om dit studieforløb eller dit studieliv generelt.

// Program

Kl. 16:00

Velkomst v/ prodekanerne for uddannelse på Nat og Arts, Kristine Kilså og Niels Lehmann

Kl. 16:15