Virksomhedsbesøg: Student Consulting

Få indblik i virksomheden Student Consulting og hvordan det er at arbejde med rekruttering samt hvordan en rekrutteringsproces kan se ud.

Fredag 11. oktober 2019,  kl. 08:45 - 10:30

Emdrup, Regus Nørreport, Frederiksborggade 15, 3. sal, 1360 København K

Overvejer du at arbejde med rekruttering?

Så kom med på besøg hos Lisa Egelund Pallis tidligere DPU kandidat, som nu arbejder med rekruttering for et nordisk rekrutterings- og vikarbureau, som hedder Student Consulting i København.

Få indblik i virksomheden og hvordan det er at arbejde med rekruttering ifølge Lisa. Du vil få indsigt i Lisas konkrete arbejde og hendes vej fra studie til job.

Desuden vil du få indblik i hvordan en rekrutteringsproces kan se ud, hvilket kan være til inspiration når du skal ud og have foden indenfor i dit første job.

Der er lagt op til dialog, så du kan med fordel overveje et par spørgsmål inden eller undervejs i Lisas oplæg.

Det er fredag d. 11. oktober og vi mødes ikke senere end kl. 08.45 udenfor Starbucks Frederiksborggade 15, 1360 KBH. K inden vi i fælles flok går sammen ind og mødes med Lisa kl. 9

Adressen er:

Regus Nørreport
Frederiksborggade 15, 3. Sal
1360 København K

Det er karrierekonsulent fra Arts Karriere i Emdrup, Nanna Heinø Mortensen, som facilliterer eftermiddagen. Nannas tlf nr er 93 50 88 92

Der er max antal deltagere på 18.

Husk at afmelde dig samme sted du tilmeldte dig i god tid, hvis du bliver forhindret, så du gør plads til en af dine studiekammerater.

Vi glæder os til at se dig!

//TILMELDING