Eksamen aflyses torsdag 4. januar!

Vi må desværre aflyse eksamen idag torsdag 4. januar 2024.

Kære studerende

Vejrsituationen har udviklet sig til det værre siden vi skrev til jer i går og politiet fraråder nu al unødig udkørsel frem til kl. 14. Både I studerende og eksamenstilsynet har derfor svært ved at komme frem til eksamenslokalerne. Det betyder desværre, at vi bliver nødt til at aflyse de skriftlige stedprøver i Aarhus og Herning i dag torsdag den 4. januar 2024.

Du vil få besked fra dit institut, om det er muligt at afvikle evt. mundtlige eksaminer online.

Aflyste eksamener i dag vil selvfølgelig ikke tælle som et brugt eksamensforsøg.

Hvis du pga. vejrsituationen ikke kan møde op til en mundtlig eksamen der afholdes fysisk i dag, kan du søge om dispensation til at få dit eksamensforsøg annulleret.

Du finder vejledning til hvordan du søger om dispensation på din studieportal under Studievejledning/dispensationer.

Vi sender dig hurtigst muligt information om, hvornår du kan gennemføre din eksamen.

Vi beklager, at vi endnu engang må aflyse eksamen.

Aarhus BSS Studier

Oops, an error occurred! Code: 2024042708050734975c91