I nyhederne vil der ofte være henvist til studieportalen: Praktisk information - en samling links til websider med praktiske, ikke-studierelevante oplysninger til vores studerende.
Den gamle printer i biblioteket (1672-129) skal udskiftes, og samtidig har AU-ledelsen varslet indførelse af et fælles betalingsløsning for print. Der kommer yderligere information om den nye løsning i løbet af efteråret.
Der er lidt ændrede procedurer i forbindelse med udstedelse af køretilladelser til studerende.
Vejledning plus formular som skal udfyldes inden henvendelse til sekretariatet, findes på studieportalen: Praktisk information > Køretilladelse til institutbiler
Gældende regler for studerendes brug af såvel undervisnings- og mødelokaler som frokoststuen ligger nu på Studieportalen: Praktisk information > Lokaler.
Vær opmæskom på at der er sket ændringer i forhold til hvornår studerende er dækket af AUs rejse- og arbejdsskadesforsikring. Som udgangspunkt er studerende nemlig ikke dækket og opfordres derfor til selv at tegne private forsikringer.
Læs mere: Praktisk information > Forsikringer
Da der bliver flere og flere studerende (heldigvis!), kan vi ikke længere tilbyde dueslag til alle studerende - Faktisk fik årgang i2013 kke nogen.
Der sker derfor følgende ændring fra næste semester:
En opfordring: Ryd jeres dueslag senest 1. august – ellers gør vi det for jer!
I har måske hørt at biblioteket flytter til Ny Munkegade - efter alt at dømme i løbet af september måned. Pga. flytning vil biblioteket være lukket i perioden 8.-16. september.
Læs mere om flytningen her.