Du er her: AU  Studerende  Studieportaler Studieportaler Matematik

Studieportal for

Matematik, matematik-økonomi og statistik

Nyheder

30.03.2017 | Science and Technology, Agrobiologi, Biologi, Civilingeniør, Datalogi, Fysik, Geoscience, Kemi, Matematik, Molbio

Studiemiljøundersøgelsens resultater om ST

De studerendes svar i undersøgelsen viser høj trivsel og stærkt engagement, men forsat behov for at arbejde med stress på studiet

28.03.2017 | Science and Technology, Agrobiologi, Biologi, Civilingeniør, Datalogi, Fysik, Geoscience, Kemi, Matematik, Molbio

Giver eksamen udfordringer?

Kom til eksamensworkshop torsdag d. 6. april og få hjælp til, hvordan du kommer bedst muligt igennem din næste eksamen.

24.03.2017 | Science and Technology, Agrobiologi, Biologi, Civilingeniør, Datalogi, Fysik, Geoscience, Kemi, Matematik, Molbio

Vil du være vært ved FIRST LEGO League?

Den internationale robotkonkurrence for børn og unge finder i år sted i Aarhus med deltagere fra 60 lande. Som frivillig vært kan du være med til at skabe rammerne for et godt arrangement.

Har du været på studieophold i udlandet?

Hvordan var din oplevelse af credit transfer-processen? Et spørgeskema skal undersøge og forbedre processen for udvekslingsstuderende.

Karriere som fysiker og matematiker