Du er her: AU  Studerende  Studieportaler Studieportaler Matematik

Studieportal for

Matematik, matematik-økonomi og statistik

Nyheder

28.03.2017 | Science and Technology, Agrobiologi, Biologi, Civilingeniør, Datalogi, Fysik, Geoscience, Kemi, Matematik, Molbio

Giver eksamen udfordringer?

Kom til eksamensworkshop torsdag d. 6. april og få hjælp til, hvordan du kommer bedst muligt igennem din næste eksamen.

24.03.2017 | Science and Technology, Agrobiologi, Biologi, Civilingeniør, Datalogi, Fysik, Geoscience, Kemi, Matematik, Molbio

Vil du være vært ved FIRST LEGO League?

Den internationale robotkonkurrence for børn og unge finder i år sted i Aarhus med deltagere fra 60 lande. Som frivillig vært kan du være med til at skabe rammerne for et godt arrangement.

Har du været på studieophold i udlandet?

Hvordan var din oplevelse af credit transfer-processen? Et spørgeskema skal undersøge og forbedre processen for udvekslingsstuderende.

06.03.2017 | Studerende

Kan du løse fødevarebranchens udfordringer?

En ny case competition, InnovateFood Challenge, efterlyser 60 talentfulde, danske og internationale, studerende som vil hjælpe danske fødevaregiganter med at finde nye veje til sundere mad.

Karriere som fysiker og matematiker