Karriere kickstarter og individuel karrierevejledning

Karriere Kickstarter

Starter du på 2.,3. eller 4. semester af din kandidatuddannelse i efteråret 2023? Tænker du over, hvad der skal ske på den anden side af universitets murene? Så har du nu muligheden for at få 10 ugers digital karrieresparring. Forløbet kører over 10 uger fra den 2. oktober 2023 til d. 10. december 2023.

Individuel karrierevejledning

Hvis du går og overvejer, hvad der skal ske efter studietiden, så tilbyder fakulteterne Natural sciences og Technical Sciences, hver anden onsdag, sparring på din videre karriere. Du har mulighed for at booke en personlig samtale med karrierevejlederne online, telefonisk eller på Ny Munkegade i lige uger (til og med uge 48). Du booker en samtale på denne side.

Du kan læse meget mere om både Karriere Kickstarter og Individuel karrierevejledning på din studieportal under menupunktet 'Karriere'.