Com Case Competition

Kandidatstuderende på kommunikationsuddannelser inviteres til ComCaseCompetition 2013, hvor teams af max. 5 studerende giver sit bud på bæredygtig branding på en case fra Mærsk.

25.10.2012 | Didde Trolle Pedersen

ComCaseCompetition'13 29th - 30th  of january´13

Dette er en unik mulighed for kandidatstuderende i kommunikation for at afprøve sin evne inden for det kommunikative fagfelt. Samtidig giver det de studerende mulighed for at opleve virkelige cases fra globale virksomheder og skabe kontakter i erhvervslivet.

Emnet for ComCaseCompetition’13 er: bæredygtig branding. Casen er udarbejdet af Mærsk og er en aktuel og realistisk kommunikativ udfordring om at skabe en bæredygtig branding -og kommunikationsplatform på voksende markeder i Afrika.

Tilmeld dit hold inden 4. januar 2013 på kommunikationsforeningens hjemmeside.

Læs mere om arrangementet

Find ComCaseCompetition 2013 på facebook

ComCaseCompetition finder sted på Copenhagen Business School den 29 - 30. januar 2013.

Studerende
312170 / i40