Deltag i fokusgruppe om kommunikation og få et gavekort på 200 kr. til Stakbogladen

Har du lyst til at være med til at præge Health Studiers kommunikation med jer studerende? Så deltag i vores fokusgruppe d. 18. januar fra 13.00-14.30.

I Health Studier arbejder vi på at forbedre den kommunikation, vi har med jer studerende. Vi er fuld i gang med at udarbejde en kommunikationsstrategi, som skal gøre det nemmere for jer at få svar på jeres spørgsmål, og som skal sikre, at den studieinformation, vi sender ud, når frem til jer på det rigtige sted og på det rigtige tidspunkt.

Men vi har brug for inputs fra jer, for det er jo jer studerende, som skal modtage studieinformationen. Vi har brug for at vide mere om, hvornår du oplever, at du får god service og information fra os – og hvor der er plads til forbedring. Vi vil gerne vide mere om, hvordan du bruger de forskellige AU-kanaler, og om du synes, at vores beskeder til dig giver mening?

Vi samler derfor en mindre gruppe healthstuderende til et fokusgruppeinterview.

Det kommer til at foregå d. 18/1 kl 13-14.30 på Zoom.

Som tak for din hjælp vil du modtage et gavekort på 200 kroner til Stakbogladen.

Har du en mening og lyst til at dele den i vores fokusgruppe, så skriv en mail til Jesper Willer (jwi@au.dk) med dit navn, din uddannelse og hvilket semester, du er på.

Vi glæder os til at høre fra jer.

Mange nytårshilsner fra
Jesper Willer og Lene Konrad