Deltag i undersøgelse om bæredygtighed

The Global Student Survey lancerer spørgeskemaundersøgelse til studerende i hele verden. Undersøgelsen handler om dine oplevelser med og holdninger til bæredygtighed. Det tager ca. 10 minutter at besvare spørgeskemaet, og der er en præmie på højkant.

Målet med undersøgelsen er at samle viden om dine og dine medstuderendes oplevelser med og holdninger til bæredygtighed generelt - og i forbindelse med jeres studier. Alle besvarelserne vil indgå i en rapport, som The Global Student Survey vil bruge i deres fremadrettede arbejde med at skabe en mere bæredygtig verden.

Deltag og vind

Hvis du deltager i spørgeskemaundersøgelsen, har du mulighed for at vinde 700 kr.

Yderligere oplysninger

Læs mere om ’The Global Student Survey’ og om konkurrencen her: www.sos.earth/survey.