Eksaminer gennemføres fredag den 5. januar

Efter to dages aflysninger kan Aarhus Universitet igen gennemføre skriftlige stedprøver. Er du forhindret i at møde frem til din eksamen pga. vejrsituationen, kan du ansøge om annullering af brugt eksamensforsøg.

Efter to dages snestorm og aflyste eksaminer kan Aarhus Universitet fredag den 5. januar igen afholde skriftlige stedprøver som planlagt. Vejrsituationen kan stadig føre til udfordringer for den enkelte, så har du som studerende ikke mulighed for at møde op til dagens eksamen, kan du ansøge om at få eksamensforsøget annulleret.

Skulle du have brug for det, finder du på din studieportal vejledning til, hvordan du søger om dispensation.

Min eksamen blev aflyst – hvad skal jeg gøre?

Du vil inden længe modtage besked om reeksamen i din AU-mail (på BSS via Brightspace), hvis du fik aflyst din eksamen den 3. eller 4. januar. Vi arbejder lige nu at finde nye datoer til reeksaminerne. De bliver som udgangspunkt afholdt inden for de nærmeste uger.

Har du spørgsmål?

Kontakt studieadministrationen/studieservice, hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om, hvad du skal foretage dig. Du finder kontaktoplysninger på din studieportal. Det er desuden vigtigt, at du holder dig løbende orienteret via studieportalerne og din AU-mail.