Eksaminer kører som planlagt fredag den 5. januar

Efter to dages aflysninger kan Aarhus Universitet igen gennemføre skriftlige stedprøver. Er du forhindret i at møde frem til din eksamen pga. vejrsituationen, kan du søge om dispensation.

Efter to dages snestorm og aflyste eksaminer kan Aarhus Universitet fredag den 5. januar igen afholde skriftlige stedprøver som planlagt. Vejrsituationen kan stadig føre til udfordringer for den enkelte, så har du som studerende ikke mulighed for at møde op til dagens eksamen, kan du ansøge om at få eksamensforsøget annulleret.

Min eksamen blev aflyst – hvad sker der nu?

Vi mangler stadig at få nye eksamensdatoer på et par af de aflyste stedprøver på Health. Vi arbejder på højtryk for at få de sidste eksamener på plads, og du får besked på din AU-mail, så snart vi har datoerne klar.

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte Health Studieservice eller vores studievejledning på Health, hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om noget.