Fraværsregistrering - ny procedure
På grund af overgangen til det nye HR system AUHRA, er registreringen af fravær på selvbetjeningen nu lukket.
Derfor er der aftalt nye procedurer vedr. registrering af fravær. Medarbejdere, som tidligere selv har registreret fravær via selvbetjeningen, skal fremover sende en mail til studiestab@adm.au.dk med ”Fravær” i emnefeltet. Så sørger Radia for at registrere fraværet i det nye system. Hvis en ansat er ansat i fleksjob eller andet som giver straks refusion fra kommunen bedes dette oplyst ved sygdom.
Medarbejdere på Health og i Adgang skal følge den procedure, som er aftalt lokalt.
Pt. er det stadig muligt for den enkelte at se fraværssaldoen i selvbetjeningen, men vi har fået at vide, at saldoen IKKE bliver opdateret med kommende registreringer. Medarbejdere, som løbende får brug for en oversigt over deres fravær, kan altid kontakte Radia om det, så vil hun være behjælpelig.
AU HR har oplyst, at man forventer en selvbetjeningsløsning i AUHRA til foråret.
Under følgende link finder du mere information om AUHRA http://medarbejdere.au.dk/administration/hr/hr-systemer/