Hvordan tackler jeg min studietvivl?

Det nyeste afsnit af Studiekammeraten stiller skarpt på studietvivl. Lyt med og bliv klogere, når to studerende og en ekspert deler ud af deres erfaringer og viden.

Amalie og Laurits interviewer Lene Konrad fra Health Studier. Foto: Studiekammeraten.

De fleste har måske oplevet at stå over for et svært valg i forbindelse med sine studier eller komme i tvivl om, hvorvidt man nu har valgt den rette studievej. Men hvad gør man, når man begynder at tvivle på sit valg? hvornår ved man, at man er havnet på den rette studiehylde? og kan man nogensinde være hundrede procent sikker på, at man har truffet det helt rigtige valg?

Det tager Amalie og Laurits en snak om med de to universitetsstuderende Emma og Jacob i det nyeste afsnit af Studiekammeraten ’Hvordan tackler jeg min studietvivl?’. Her deler Emma og Jacob deres personlige erfaringer og oplevelser med studietvivl, studievalg og studieskift, og hvordan de har tacklet de mange udfordringer, det har medført. I studiet får de to værter også besøg af trivselsvejleder Lene, der deler gode råd til at tackle sin studietvivl samt belyser hvorfor det kan være så svært at træffe afgørende studievalg.

Du finder afsnittet lige her: https://linktr.ee/studiekammeratenpodcast

Følg studiekammeraten her:

Health Studier