Tilmeld dig KarriereKickstarter

Få et sparringsforløb med professionelle karrierekonsulenter og bliv klar til job! Du kan tilmelde dig frem til 25. februar - selve forløbet starter 4. marts

fredag 2. februar 2024, kl. 12:00 - søndag 25. februar 2024, kl. 23:59
  • Er du på 2., 3. eller 4. semester af din kandidatuddannelse på Aarhus Universitet i foråret 2024?
  • Tænker du over, hvad der skal ske på den anden side af universitets-murene?

Så har du nu muligheden for at få 10 ugers digital karrieresparring. Forløbet er skræddersyet dig, der fortsat følger undervisning, arbejder på speciale, er i praktikforløb eller på udlandsophold.

Du kan vælge mellem to forløb hos professionelle karrierekonsulenter, der begge giver dig de grundlæggende værktøjer til din fremtidige jobsøgning.

Da begge forløb kører digitalt, har du mulighed for at følge kurser, når det passer dig, og hvor det passer dig.

Du skal vælge et af de to forløb, hvis du vil blive klogere på:

• afklaring af drømmejob og karrieremuligheder
  • afklaring på kompetencer og kvalifikationer
  • opbygning af ansøgning og CV
  • de nyeste rekrutteringstendenser
  • karriereplanlægning
  • hvordan du bringer dig selv i spil til relevante jobs

Tilbuddet er gratis for studerende på 2., 3. eller 4. semester af deres kandidat på Aarhus Universitet. Forløbene udbydes i samarbejde med Jobcenter Arhus.

Brug 5-10 timer fordelt over 10 uger på din fremtidige karriere! Det kan godt betale sig.

Kursusstart: 4. marts 2024

Tilmeldingen er åben fra 2. februar. Deadline for tilmelding: 25. februar 2024