Kvindelig studerende omkommet efter trafikuheld

En 27-årig kvindelig Arts-studerende er afgået ved døden efter en trafikulykke ved Nobelparken tirsdag morgen. Aarhus Universitet sender sin dybeste medfølelse til den studerendes pårørende og venner.

En kvindelig studerende omkom i en trafikulykke ved Nobelparken tirsdag morgen.

En højresvingsulykke ved Nobelparken fik et meget tragisk udfald, da en kvindelig studerende fra Arts omkom tirsdag formiddag. Ulykken skete ifølge Østjyllands Politi, da en lastbil kort før klokken syv drejede til højre i krydset ved Ringgaden og Randersvej og derved påkørte den kvindelige cyklist.

Kvindens pårørende er underrettet.

Aarhus Universitet sender sin dybeste medfølelse til den omkomnes familie, pårørende og medstuderende.

Medarbejdere og studerende, som har bevidnet eller på anden måde er berørt af ulykken, vil modtage tilbud om kriserådgivning.

Henvendelser:

Pressechef Anders Correll: 2899 2235