Snevejret påvirker eksamen på AU

På grund af snestormen aflyses mange af dagens skriftlige tilsynsprøver på Aarhus Universitet. Du får direkte besked om, hvad der gælder for din eksamen i din AU-mail og på din studieportal.

Opdateret kl.13.08

Dagens snestorm påvirker mange af de skriftlige tilsynsprøver på Aarhus Universitet, og nogle prøver vil blive aflyst og afholdt på et senere tidspunkt. Alle studerende, som har en skriftlig tilsynsprøve i dag den 3. januar, får direkte besked om, hvad der kommer til at ske med deres eksamen i deres AU-mail og deres studieportal.

Er din eksamen aflyst, vil du snarest muligt få en ny dato for din eksamen – også i din AU-mail.

Studerende, der skal til skriftlig stedprøve i morgen, vil senere i dag få direkte besked om deres eksamen i deres AU-mail.