Udsat og ændret! Erhvervsspeciale - overvejer du at skrive speciale med en organisation eller virksomhed?

Arrangementet er udsat og ændret til et webinar. Få inspiration til at skrive dit speciale i samarbejde med en virksomhed, organisation eller offentlig institution.

Tirsdag 19. maj 2020,  kl. 15:15 - 17:15

København, lokale A403

Få indblik i, hvordan du kan identificere en samarbejdspartner, skabe kontakt og gribe samarbejdsprocessen an.

Kom til dette arrangement og få inspiration til at skrive dit speciale i samarbejde med en virksomhed, organisation eller offentlig institution. Du får indblik i, hvorfor og hvordan specialesamarbejdet er værdifuldt for dig.

Vi sætter fokus på, hvilket udbytte du selv kan få – både personligt og fagligt. Desuden vil vi arbejde med, hvordan du kan identificere en virksomhed, etablere kontakt med virksomheden og gribe samarbejdsprocessen an.

Vi vil afmystificere det at skrive et erhvervsspeciale, og se på, hvilke forventninger der er fra uddannelsens side og fra virksomhedens.

Der er rig mulighed for at stille spørgsmål til oplægsholderne undervejs og efter arrangementet.

Arrangementet afholdes af karrierekonsulent Thomas Moeslund fra Arts Karriere.

Vi glæder os til at se dig!

// TILMELDING

Tilmeld dig her og få tilsendt et link til webinaret!