Erhvervsspeciale – samarbejd med omverdenen

Få inspiration til at skrive speciale i samarbejde med en virksomhed, organisation eller offentlig institution.

Tirsdag 29. oktober 2019,  kl. 15:15 - 17:15

Emdrup. Lokale A405

Få inspiration til at skrive dit speciale i samarbejde med en virksomhed, organisation eller offentlig institution.

Få indblik i, hvordan du kan identificere en samarbejdspartner, skabe kontakt og gribe samarbejdsprocessen an.

Kom til dette arrangement og få inspiration til at skrive dit speciale i samarbejde med en virksomhed, organisation eller offentlig institution. Du får indblik i, hvorfor og hvordan specialesamarbejdet er værdifuldt for dig.

Vi sætter fokus på, hvilket udbytte du selv kan få – både personligt og fagligt. Desuden vil vi arbejde med, hvordan du kan identificere en virksomhed, etablere kontakt med virksomheden og gribe samarbejdsprocessen an.

Vi vil afmystificere det at skrive et erhvervsspeciale, og se på, hvilke forventninger der er fra uddannelsens side og fra virksomhedens.

Der er rig mulighed for at stille spørgsmål til oplægsholderne undervejs og efter arrangementet.

Arrangementet afholdes af karrierekonsulent Thomas Moeslund fra Arts Karriere.

// PROGRAM

15:15: Velkommen
15:20: Oplæg (Karriere)

• rammerne
  • udbytte fagligt og personligt
  • kontakt, samarbejde og færdig (før, under og efter)
  • værdi i et jobsøgningsperspektiv

16:30: Oplæg ved Amalie Holdt, tidligere specialeskrivende fra Arts.
16:50: Spørgsmål, opsamling og evaluering
17:00: Tak for i dag