AFLYST! Karriereveje for Litteraturhistorie og Retorik

Hvordan ser fremtidsmulighederne ud på arbejdsmarkedet for studerende fra litteraturhistorie og retorik?

Oplysninger om arrangementet

Torsdag 16. april 2020,  kl. 16:00 - 18:30

Aarhus, Langelandsgade 139, 1585-119 (Lille sal)

Ved du heller ikke, hvad du skal svare, når du bliver spurgt, hvad du kan blive med din uddannelse? Eller har du en idé, men savner inspiration og nye perspektiver på den? Så kom til Karriereveje for Litteraturhistorie og Retorik.

Studievejledningen for Litteraturhistorie og Retorik inviterer til en eftermiddag/aften med karrieresparring på tværs af årgange, hvor I kan blive klogere på, hvad man kan på arbejdsmarkedet med en uddannelse i Litteraturhistorie og Retorik, og hvordan man kommer derud og i gang.

Vi har inviteret en række færdiguddannede, som vil fortælle om, hvordan de hver især har fundet vej til deres nuværende job, og hvordan de bruger deres uddannelsesbaggrund i dem.

Ved arrangementet kan du få inspiration til, få stillet dine spørgsmål og delt dine overvejelser om, hvad du kan arbejde med, når du en dag har uddannelsen i hus.

// Foreløbigt program

• 16.00: Velkomst ved studievejledere
  • 16.20: Kort øvelse
  • 16.30: Simon Paaske Urup, Retorik