Kig frem i bakspejlet: Helena Gleesborg Hansen

Forkvinde i Dansk Kvindesamfund og tidligere AU-studerende deler ud af erfaringer fra sit studieliv og sin karriere.

Oplysninger om arrangementet

Torsdag 29. oktober 2020,  kl. 15:00 - 16:00

Zoom

// SOM NY STUDERENDE HAR DU SIKKERT MANGE SPØRGSMÅL?

Hvordan navigerer du i alle forventningerne fra familie, samfund og dig selv? Hvordan balancerer du det faglige og det sociale? Hvordan sørger du for, at dit studie lægger grundlaget for din fremtidige karriere? Dét findes der helt sikkert ikke ét svar på. Men det kan være rart at få indsigter og gode tips til studielivet fra en person, der har klaret det godt – og som har taget den samme uddannelse eller gået på samme universitet som en selv.

// OPLÆGSHOLDER

Helena Gleesborg Hansen er forkvinde i Dansk Kvindesamfund og tidligere studerende ved  Aarhus Universitet, hvorfra hun har en kandidat i engelsk og europæiske studier. Helena er derudover næstformand i Best.Women og projektleder i Kvinderådet. I webinaret vil hun fortælle om sit studieliv, og om hvordan hun har brugt sin uddannelse i sin karriere.

// INFORMATION OM WEBINAR

Webinaret afholdes via det virtuelle møde- og undervisningsværktøj Zoom. Læs om DM’s brug af Zoom. Som deltager, får du tilsendt et link og et password til webinaret via den mailadresse, du har oplyst til DM.

// Zoom

Link til zoom - KLIK HER.

Adgangskode: 764126

// TILMELDING

Tilmeld dig - klik her.

// AFBUD

Bliver du forhindret i at deltage, skal du melde afbud senest dagen før arrangementet. Det gør du på Mit DM eller ved at sende en mail til dme@dm.dk. Ved manglende afbud faktureres et udeblivelsesgebyr på kr. 150. Dette sker af hensyn til planlægning og så en anden kan få glæde af din plads.