Morgentalk: Job i det offentlige - konsulent i en styrelse

Til denne morgentalk kan du møde en vejledningskonsulent fra Styrelsen for Forskning og Uddannelse

Onsdag 24. marts 2021,  kl. 08:15 - 09:00

Zoom

Morgentalk er et kort og uformelt morgen arrangement, hvor du kan starte dagen med et inspirerende møde med en allumne fra Arts.

I foråret 2021 sætter vi fokus på det at have job i det offentlige og over tre morgener når vi omkring en projektleder i en kommune over en Vejledningsfaglig konsulent i Styrelsen for Forskning og Uddannelse til en AC-medarbejder i en uddannelsesinstitution.

Ved denne morgentalk kan du møde Arts-dimittend Anja Møller Pedersen, der er ansat som vejledningsfaglig konsulent hos Uddannelses- og Forskningsstyrelsen under Uddannelses- og Forskningsministeriet.

Hun vil fortælle om sin vej til jobbet, og om hvordan hun arbejder med at formidle viden om de videregående uddannelser på UddannelsesGuiden (www.ug.dk) igennem et nyetableret samarbejde med Børne- og Undervisningsministeriet.

Du kan også høre om, hvordan hun samarbejder med ministeriets departement omkring at øge fokus på uddannelsesvejledning, og om hendes rolle som ministeriets kontaktperson til Studievalg Danmark og Studenterrådgivningen.

//TILMELDING

Tilmeld dig her.

Bliver du forhindret i at deltage, kan du afmelde dig her.

// ZOOM

Vi sender link til Zoom dagen før arrangementet, så det er vigtigt du tilmelder dig.

Har du ikke modtaget linket, skal du kontakte os på mail: karriere.arts@au.dk