Online virksomhedsbesøg: Danmarks Evalueringsinstitut (EVA)

Evaluering og analyse - er det noget du ønsker at arbejde med? – Så deltag i dette online besøg hos EVA – Danmarks Evalueringsinstitut.

Oplysninger om arrangementet

Onsdag 14. april 2021,  kl. 08:30 - 10:00

Zoom

Du kommer både til at få indsigt i arbejdet og opgaverne hos EVA, og få fif og indsigt i indholdet og vejen til et job inden for evaluering.

To konsulenter fra EVA guider os igennem: Line Bjerre og Sarah Hesseldal Andersen. De arbejder begge i enheden for dagtilbud. Line har en uddannelsesbaggrund som pædagog og en overbygning som kandidat i pædagogisk sociologi. Sarah har en baggrund som journalist og har ligeledes taget kandidat i pædagogisk sociologi.

På besøget kommer du til at høre om deres vej gennem uddannelser og jobs, og hvordan de er nået til at arbejde med evaluering og hvordan de landede jobbet hos EVA. Desuden får du indsigt i hvordan Line og Sarah har bragt deres uddannelser og erfaring i spil, hvad de helt konkret laver hos EVA.

// TILMELDING

Tilmeld dig her.

Bliver du forhindret i at deltage, kan du afmelde dig her.

// ZOOM

Link til zoom-mødet sendes vi mail dagen to timer før arrangementet.

Modtager du det ikke, skal du kontakte os på mail: karriere.arts@au.dk