Projektledelse og karriere – fra studie- til arbejdsliv

Hvordan kan dit projektarbejde på universitetet klæde dig på til at løse opgaver på arbejdsmarkedet? Tag med og få svar!

Onsdag 7. april 2021,  kl. 13:00 - 15:00

Zoom

Tag med til DM og MA-arrangement, hvor projektledelse og problemløsning er i fokus.

Gennem inspirerende oplæg, gruppearbejde og opmærksomhed på brobygning mellem studie- og arbejdsliv vil du blive klogere på, hvordan de akademiske værktøjer du tager med dig fra studiet kan bruges til at løse konkrete udfordringer på arbejdsmarkedet.

Til arrangementet vil vi blandt andet have fokus på hvilke faser et projekt typisk skal igennem, hvor du befinder dig bedst og hvad en potentiel arbejdsgiver ofte vil lægge vægt på.

Vi vil desuden tale om problembaseret læring og hvordan en projektopgave i samarbejde med en relevant virksomhed kan give dig indsigt i dine egne kompetencer og det bedst mulige udgangspunkt for din karriere. I denne sammenhæng vil der være gruppearbejde med udgangspunkt i en konkret case, hvor I kan prøve jeres evner af i praksis.

Vi glæder os til at se jer til en spændende og lærerig dag om projektledelse og karriere.

// TILMELDING

Tilmeld dig - klik her.

Bliver du forhindret i at deltage, kan du afmelde dig her.

// ZOOM

Link til zoom-mødet bliver sendt to timer før arrangementet starter.

Har du ikke modtaget linket, så kontakt os via mail karriere.arts@au.dk