Vil du være projektleder?

Hvordan kan dit projektarbejde på universitetet klæde dig på til at løse opgaver på arbejdsmarkedet?

Onsdag 3. november 2021,  kl. 15:30 - 17:00

Online

Gennem en inspirerende introduktion fra konsulent Silas Longfors Pind om projektledelse og gennem efterfølgende oplæg fra to projektledere, vil du blive klogere på, hvordan de akademiske værktøjer du har fra studiet, kan bruges til at løse konkrete udfordringer på arbejdsmarkedet.

Til arrangementet vil vi blandt andet have fokus på hvilke faser et projekt typisk skal igennem, hvor du befinder dig bedst, og hvad en potentiel arbejdsgiver ofte vil lægge vægt på.

Vi vil desuden tale om problembaseret læring, og hvordan en projektopgave i samarbejde med en relevant virksomhed kan give dig indsigt i dine egne kompetencer og det bedst mulige udgangspunkt for din karriere.

// OM PROJEKTLEDERNE

Esther Jexen Dall: Esther har været ansat i forskellige projektlederstillinger, og hun har siden januar 2021 været ansat som projektleder hos Kulturhavn Festival. Hun er uddannet Cand.soc. i Plan, by og proces og socialvidenskab fra Roskilde Universitet.

Mathias Lassen: Mathias har siden oktober 2020 været ansat som projektleder hos Akademiet for Talentfulde Unge. Han er uddannet Cand.soc. i Socialvidenskab og dansk fra Roskilde Universitet. Arrangementet kommer til at foregå online.

Vi glæder os til at se jer til et spændende og lærerigt arrangement om projektledelse og karriere, som arrangeres i samarbejde med DM og MA.

// TILMELDING

Klik her for at tilmelde dig.