På udkig efter studiejob?

Går du med overvejelser omkring at finde et studiejob, og er du i tvivl om, hvordan du skal gribe det an?

Tirsdag 9. marts 2021,  kl. 15:15 - 17:00

Zoom

Vi kommer til at sætte fokus på, hvordan du griber processen an ift. at søge studiejob:

Hvor skal du kigge hen for finde relevante studiejobs, hvordan tager du kontakt, skriver en god ansøgning og et godt CV m.m.?

Til arrangementet kommer du også til at møde Rikke Koefoed, som vil fortælle om, hvordan hun fik studiejob inden for HR hos Danmarks Evalueringsinstitut. Hun vil også fortælle om, hvordan hun har brugt kompetencerne fra studiet, Pædagogisk psykologi, og hvordan studiejobbet hjalp hende i jobsøgningen efter hun blev færdiguddannet.

Gennem små øvelser får du sat pointerne fra oplæggene i relation til din egen situation og proces med at søge studiejob. Så vær forberedt på, at du også kommer i sving i løbet af arrangementet.

// Feedback på din ansøgning efter arrangementet

I forlængelse af arrangementet kan du få sparring på et udkast til ansøgning og CV til et studiejob, du vil søge. Sparringen er inden for 14 dage efter arrangementet, sådan at du kan komme godt videre i processen med at søge studiejob umiddelbart efter arrangementet. Du får feedback på din ansøgning og dit CV af en karrierekonsulent i Arts Karriere over mail eller telefon.

// TILMELDING

Der er nu fuldt booket, men du kan fortsat tilmelde dig, så kommer du på ventelisten, og du vil modtage en mail, hvis der bliver en plads ledig.

Tilmeld dig- klik her.

Bliver du forhindret i at deltage, kan du afmelde dig her.

// ZOOM

Vi sender link til zoom-mødet via mail, og vi lægger det op her på siden dagen før arrangementet.