AU får nyt system til digital eksamen: Dét skal du vide som studerende

Næste gang du skal til eksamen, foregår det i AU’s nye fælles digitale eksamenssystem – WISEflow. Systemet erstatter Aarhus BSS’ gamle WISEflow-løsning og Digital Eksamen på de øvrige fakulteter. Disse to systemer lukker derfor ned.

Fra den 1. marts 2024 skal alle dine eksamener afvikles i WISEflow – AU’s nye fælles system til digital eksamen. WISEflow har været brugt på Aarhus BSS siden 2014 og er også blevet afprøvet på en række vintereksaminer på alle fakulteter som optakt til den store udrulning.

Det nye fælles WISEflow afløser Aarhus BSS’ gamle WISEflow og Digital Eksamen på Arts, Health, NAT og TECH.

Mere information i forbindelse med eksamen

Fra nu af og frem mod sommereksamen vil du løbende få mere information om det nye fælles WISEflow og de enkelte eksamener i takt med, at de bliver sat op i systemet. Hold derfor øje med din AU-mail og din studieportal.

Du kan finde tekniske vejledninger og få svar på mange af dine spørgsmål på studerende.au.dk/wiseflow. Du logger ind i det nye WISEflow via dette link og vil indtil den 31. marts evt. blive bedt om at vælge licens. Vælg licensen ”Aarhus Universitet” for at komme ind i det nye WISEflow.

Er du studerende på Aarhus BSS eller Health?

Som studerende på Aarhus BSS og Health har du indtil den 31. marts adgang til både det gamle og nye WISEflow. Du skal derfor være opmærksom på, at du kan skifte mellem de to licenser. Hvis du vil skifte licens, skal du blot logge ud af WISEflow og logge på den ønskede licens.