Nyheder

23.03.2009 |

Specialeskrivning

I lækkert, nyindrettet kontormiljø giver vi dig optimale betingelser for at få gang i specialet – og ikke mindst at blive færdig til tiden! Her kan du koncentrere dig om specialeskrivningen ved dit eget skrivebord med adgang til Internet og print – samt sparring med andre i samme situation. På den måde giver NetMerc dig chancen for at…

19.03.2009 |

Nedtællingen til Grundfos Challenge anno 2009 er begyndt

I næste uge vil økonomi- og ingeniørstuderende fra landets videregående uddannelsesinstitutioner kæmpe om i alt 215.000 kroner i årets Grundfos Challenge. ASB er repræsenteret med tre studerende. ASB's deltagere i årets Grundfos Challenge. Fra venstre: Christian Friis Schaarup, Janni Løber og…

19.03.2009 |

ASBs bedste til kommercialisering

I forbindelse med den såkaldte Kommercialiseringsuge 2009 blev der udskrevet en konkurrence, hvor studerende skulle udvikle en forretningsplan for markedsføring af offentlige patenter. Vinderne af konkurrencen er nu fundet. Vinderne af Kommercialiseringskonkurrencen 2009. Fra venstre: Mathias…

19.03.2009 |

Udlandsstipendier giver bedre muligheder for ASB-studerende

En ny opgørelse over udbredelsen af udlandsstipendier viser, at ASB's studerende er blandt de bedste til at udnytte muligheden for at få finansieret studieophold i udlandet. Sammen med AU topper ASB listen over universiteter, hvor studerende har gjort brug af den såkaldte udlandsstipendie-ordning, der blev indført pr. 1.…

17.03.2009 |

Internationale studerende åbner døre til nye markeder

Danske eksportvirksomheder kan med fordel ansætte udenlandske studerende, der med deres sprog- og kulturkompetencer kan være med til at hjælpe virksomhederne godt af sted på nye markeder. Når danske virksomheder gerne vil ind på nye markeder eller vedligeholde deres eksportområder kan udenlandske studerende, der…

12.03.2009 |

Majken Scultz & Mary Jo Hatch: Taking Brand Initiative

A corporate brand is one of the most important strategic assets in the corporate portfolio. Companies that manage their corporate brands effectively gain advantage in the highly competitive global market place.It is an honour for Huset…

06.03.2009 |

Kommende studerende får ideer til at flyve

Kampagnen "Bright" skal hverve studerende til ASB's bæredygtige uddannelser.- Bright? Du har ca. 25 milliarder hjerneceller. Skyd dem efter nogle bæredygtige ideer.Sådan lyder det ved indgangen til det virtuelle spil "Bright", som er en del af ASB's nye kampagne, der skal få gymnasieelever og andre unge til at tage deres…

Viser resultater 11 til 17 ud af 17

Forrige 1 2