Problem med Eduroam i R-bygningen løst

14.04.2010 | caki

Der har desværre været problemer med det trådløse netværk i R-bygningen til stor gene for studerende og medarbejdere. Vi har afsat ekstra ressourcer, og problemet er nu løst.

Hvis du mod forventning oplever problemer med adgangen til Eduroam-netværket i R-bygningen, skal du først sikre dig, at Eduroam er sat korrekt op på din computer. Du kan få en guide til korrekt opsætning af Eduroam-adgangen i Servicedesken i lokale H14.

Når computeren er sat korrekt op, og du stadig ikke kan få adgang til Eduroam-netværket, skal du meddele os følgende (enten personligt i Servicedesken i H14 eller via email 505@asb.dk):

1. Dit brugernavn.

2. Hvilket lokale du befinder dig I, når du prøver at logge på Eduroam. Her er det vigtigt at vi får oplyst selve lokalenummeret og ikke kun den omtrentlige placering f.eks. specialegangen.

3. Dato og tidspunkt for adgangsforsøget.

4. Din computers MAC-adresse. Hvis du ikke ved, hvad en MAC-adresse er eller hvordan du finder den, er du velkommen til at kigge forbi Servicedesken i H14, hvor du kan få hjælp hertil.

På forhånd tak for din tålmodighed og hjælp!
IKT Afdelingen

Studerende
312177 / i40