Registrering: Titel, problemformulering og vejleder / Bachelorprojekt

Registrering

I denne registreringsblanket skal du udfylde oplysninger om foreløbig opgavetitel, problemformulering eller fagområde samt evt. ønsket vejleder til dit bachelorprojekt. Hvis du ikke kan finde en vejleder inden fristen udløber, skal du blot registrere dig med en foreløbig opgavetitel, kort beskrivelse af projektet (synopsis) eller ønsket fagområde. Du vil efter deadline for registreringen få tildelt en fagligt relevant vejleder af instituttet.

Hvis din vejleder ikke står i dropdown-menuen er det fordi vedkommende som udgangspunkt ikke er tilgængelig. Hvis du alligevel har en aftale med vedkommende, skal du blot skrive navnet på vejlederen du ønsker under 'Bemærkninger'.

Deadline for registrering er 1. december.

Når du har udfyldt formularen, vil du blive bedt om at bekræfte dine oplysninger. Du vil først derefter modtage en kvittering på din AU e-mail, når din registrering er modtaget. For at kunne modtage kvitteringen er det vigtigt, at du sikrer dig, at du har skrevet den korrekte mailadresse i formularen.
NB: Din AU e-mail starter med dit studienummer, eksempelvis: 2020xxxxx@post.au.dk.

Såfremt du vælger at skrive bachelorprojekt med en eller flere medstuderende, skal I udfylde registreringsformularen sammen (dvs. én blanket udfyldes for hver gruppe). Vær opmærksom på at det kun er 'Studerende 1', der vil modtage jeres fælles kvittering per e-mail. Find maksimum antal gruppemedlemmer i fagbeskrivelsen for bachelorprojektet i kursuskataloget.

Samtykke
Ved at bruge denne formular accepterer du, at Aarhus Universitet opbevarer og behandler de personoplysninger, du giver os for at kunne tildele dig en vejleder. Dine personoplysninger opbevares indtil tildelingen af vejledere er afsluttet og slettes derefter. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Registration form: Title, problem statement and supervisor / Bachelor's Project

Registreringsblanket / Registration form
Vejleder / Supervisor
Studerende 1 / Student 1