Registrering: Opgaveformulering og vejleder / Speciale

Registrering af speciale for forårssemestret

Skal du skrive dit speciale i forårssemestret, skal du udfylde registreringsblanketten senest 1. december. Bemærk, at du kun skal anvende den elektroniske registreringsblanket i forbindelse med dit første eksamensforsøg

Når du har udfyldt blanketten, vil du blive bedt om at bekræfte dine oplysninger. Du vil modtage en kvittering på e-mail, når din registrering er modtaget. For at kunne modtage kvitteringen, er det vigtigt, at du sikrer dig, at du har skrevet den korrekte mailadresse i blanketten.
NB: Din AU mail starter med dit studienummer, eksempelvis: 2019xxxxx@post.au.dk.

Såfremt du vælger at skrive speciale med en medstuderende (vær opmærksom på reglerne herfor på netop din kandidatlinje - se din studieordning), skal I udfylde registreringsblanketten sammen (dvs. én blanket udfyldes for hver gruppe). Det er kun 'Studerende 1', som vil modtage jeres fælles kvittering pr. mail.

Har du spørgsmål til registreringen eller andet, kan du altid kontakte studievejledningen.

Samtykke
Ved at bruge denne formular accepterer du, at Aarhus Universitet opbevarer og behandler de personoplysninger, du giver os, for at kunne tildele dig en vejleder. Dine personoplysninger opbevares indtil tildelingen af vejledere er afsluttet og slettes derefter. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Registrering af opgaveformulering og vejleder / Registration of problem statement and supervisor

Registreringsblanket / Registration form
Vejleder / Supervisor