Leder du efter et fagligt relevant studiejob?

Er du kandidatstuderende, så kan du få job som lønnet studiementor for en studerende på Computerteknologi.

Rådgivnings- og støttecentret søger i forårssemestret 2022 studiementorer til studerende på Computerteknologi under fakulteterne NAT og TECH med primært psykiske eller neurologiske funktionsnedsættelser.

Krav til dig:

• Du er på 2. semester KA
  • Du er imødekommende og har lyst til at støtte en studerende
  • Du er struktureret, omsorgsfuld og fleksibel

Arbejdsopgaver kan typisk være støtte til:

• Strukturering og planlægning af studiet
  • Faglig sparring
  • Understøttelse af refleksion over personlig motivation
  • Navigering i studiets krav og rammer
  • Deltagelse og samarbejde på studiet

Rammer for ansættelse:

• Mentorsamarbejdet består som udgangspunkt af 20 timer mellem mentoren og den studerende fordelt over et semester.
  • Der kan efterfølgende blive tale om genansættelse over de kommende semestre.

Vi tilbyder:

• Løn på 196,84 kr./timen og herudover feriepenge og pension
    Lønnen ydes efter gældende overenskomst med Finansministeriet for studenterundervisere
  • Individuel supervision ved RSC (pædagogisk psykologisk uddannelsesrådgivning, PPU)
  • Kompetenceudvikling i form af workshops

Henvendelse:

• Send en mail fra din AU-mail med oplysninger om dine erfaringer, kvalifikationer (CV, eksamensbevis og en ansøgning).
    Din ansøgning skal sendes til mentor.rsc.udd@au.dk (notér ”Computerteknologi_Ansøgning” i emnefeltet).
    Ansøgninger behandles løbende.
  • Du kan også læse mere om mentorstøtte ved Rådgivnings- og støttecentret (RSC) på vores hjemmeside.

Rådgivnings- og Støttecentret
Aarhus Universitet