Master i Skat

Fristen er 1. maj hvert år for de fag, der starter i efteråret og 1. november hvert år for de fag, der starter i foråret. 

Fristen for tilmelding er forlænget til den 1. december 2019. 

For Skatteforvaltningens medarbejdere er ansøgningsfristen d. 1. december 2019
Efter ansøgning er det vigtigt, at du fremsender en mail med hvilke fag du har søgt til HR-kompetenceudvikling@ADST.dk. Hvis du bruger dette link kommer der en mail op, der bare skal tilrettes med dit navn og de fag, du har søgt.   

Tilmelding af fag

Du tilmelder dig fag i det kommende semester via Selvbetjeningen.

Bemærk: Hvis du er indskrevet på enkeltfag og ikke den fulde uddannelse, skal du ansøge om fag i det kommende semester på bss.au.dk/efteruddannelser.

For at få adgang til selvbetjeningen skal du logge på mit.au.dk. Du logger på med samme brugernavn og adgangskode som til Blackboard.

Under menuen ”Studium” skal du klikke på ”Studieselvbetjening (STADS)”.

For at tilmelde dig fag på selvbetjeningen, skal du følgende nedestående punkter:

1.       Klik på menupunktet ”Undervisning” og derefter ”Tilmeld

2.       Vælge tilmeldingsblanket under Drop Down-menuen

3.       Sæt kryds ud for de fag, du ønsker at tilmelde dig

4.       Bekræft tilmelding

5.       Gem/print kvittering fra pop-up vindue

Husk at tjekke din undervisningstilmelding

Når du har tilmeldt dig fag i selvbetjeningen er det vigtigt, at du tjekker selv tilmeldingerne i selvbetjeningen. 

Vi anbefaler, at du tjekker din tilmelding lige efter, at du har tilmeldt dig i selvbetjeningen i maj/november samt i løbet af januar/august.

Lige efter, du har tilmeldt dig fag, vil dine tilmeldinger står som følgende:

-          Under behandlinger: Studieadministrationen har ikke behandlet din tilmelding endnu

-          Tilmeldt: Din tilmelding er blevet godkendt og der er sendt faktura ud på deltagerbetalingen.

-          Afvist: Dette kan skyldes tekniske årssager. Du vil blive kontaktet direkte af studieadministrationen, hvis din tilmelding ikke kan godkendes.