KARRIERE: Bliv klar til jobsøgning med workshops

Kom til workshop d. 27/4 og 18/5 og få styr på LinkedIn, CV og jobansøgningen.

Karrierevejleder Søren Rosenberg Pedersen udbyder igen i dette semester 2 workshops, som kan hjælpe dig i din kommende jobsøgning. Begge workshops afholdes med fysisk fremmøde.
Tilmeld dig herunder - der er et begrænset antal pladser.

'Sådan kan LinkedIn hjælpe dig i job'

• 27. april fra 15.00-17.00 i bygning 1150-115
    På denne workshop bliver du introduceret til LinkedIn som en supplerende digital platform til din jobsøgning. Vi har fokus på strategisk opbygning af profiler, synlighed gennem søgeoptimering, påvirkning af LinkedIn’s algoritme, brug af netværk og relationer på dette sociale medie.
  • Forberedelse: Det vil være en fordel, hvis du har oprettet en LinkedIn-profil før webinaret. Du kan finde en guide her.

>>> Tilmeld dig LinkedIn workshop her

'CV- og ansøgningsworkshop – skriv dig i job'

• 18. maj fra 15.00-17.00 – lokale fremsendes til tilmeldte
    På denne workshop arbejdes der på opbygningen af målrettet CV og ansøgning. Vi fokuserer på, hvordan man målretter sit materiale gennem analyse af hovedopgaver i jobopslag, og jeg vil vise. hvordan man opbygger sit CV ved at fremhæve relevante kompetencer og sætte dem i spil i ansøgningen.
  • Forberedelse: Det forventes, at du har fundet et relevant jobopslag og gjort dig nogle generelle tanker om et CV og en ansøgning hertil.

>>> Tilmeld dig CV- og ansøgning workshop her