Informationsoplæg om valgfag på 5. semester

Studievejledningen inviterer 4. semestersstuderende til informationsoplæg om valgfag i efterårssemesteret

Oplysninger om arrangementet

Tirsdag 18. april 2023,  kl. 10:00 - 10:00

AU

Kære studerende

Studievejledningen vil gerne invitere jer til informationsoplæg om valgfag på 5. semester tirsdag den 18. april kl. 8.15 – 10.00. Oplægget vil foregå online via ZOOM. I finder link til oplægget nederst i beskeden her.

Vi har inviteret forelæserne i alle valgfagene til at give en 10 minutters præsentation af hvert fag. I starter med at høre om de valgfag, der både er relevante for Økonomi og Politik & Økonomi, hvorefter I vil blive delt op, så I kan høre om de fag, der er relevante for hver af jeres uddannelser. Derudover vil I også få vejledning til, hvilke overvejelser I kan gøre med hensyn til at vælge fag.

Vi glæder os til at se jer!

De bedste hilsner
Studievejledningen for Økonomi og Politik & Økonomi