Indsamling af information om samarbejde med virksomheder og organisationer

For fuldtidsstuderende kandidatstuderende samt studerende på BDE/Forretningsudvikling og GMM, som er tilmeldt et projektorienteret forløb/praktik eller specialet i efterårssemesteret 2023.

Styrk dine jobmuligheder
Aarhus Universitet ønsker at styrke dine jobmuligheder gennem projektorienterede forløb/praktikforløb eller specialer, der foregår i samarbejde med private og offentlige virksomheder eller organisationer. Derfor har vi brug for at indsamle informationer om de virksomheder/organisationer, som du som studerende har et samarbejde med.

Udfyld spørgeskema
Hvis du er tilmeldt et projektorienteret forløb/praktik eller specialet i efterårssemesteret 2023, vil du derfor modtage et link til et kort spørgeskema (tager ca. 1-2 minutter at udfylde) på din AU-mail. Spørgeskemaet indeholder nogle få spørgsmål vedrørende dit samarbejde med virksomheden/organisationen. Hvis du skriver speciale uden samarbejde med en virksomhed/organisation, vil der blot være et enkelt spørgsmål, du skal besvare.

Hvis du har spørgsmål
Har du spørgsmål til, hvordan du skal udfylde af spørgeskemaet, kan du orientere dig via infosiderne om registrering af oplysninger – projektorienterede forløb og specialer. Her kan du blandt andet få svar på oftest stillede spørgsmål samt information vedrørende login og baggrunden for dataindsamlingen. Du kan også stille dit spørgsmål via kontaktformularen på siden.

På forhånd mange tak for din hjælp med at gøre os klogere – vi ønsker dig god fornøjelse med dit speciale eller projektorienterede forløb/praktikforløb.

De bedste hilsener
Aarhus Universitet