Case Competition for kommunikationsstuderende (copy 1)

Er du nytænkende, og kan du lige at konkurrere? Kan du komme med kvalificerede løsninger på, hvordan Egmont kan styrke deres brand på de digitale medier? Så deltag i ComCaseCompetition 2014.

01.11.2013 | Mette Gebauer Johannsen

Den 27.-28. januar 2014 har du chancen for at deltage i ComCaseCompetition for kandidatstuderende i kommunikation.

10 hold, 24 timer, 1 vinderhold
10 hold med max fem studerende får 24 timer til at komme med et bud på, hvordan Egmont kan brande sig på de digitale medier. Der udvælges tre finalister, som får mulighed for at præsentere deres anbefalinger for dommerkomitéen, inden vinderen kåres, og der afsluttes med festmiddag.

Hvem kan deltage?
Alle kandidatstuderende på kommunikationsuddannelser kan søge om at deltage. På flere uddannelser er det muligt at få ECTS-point for deltagelsen, hvis du efterfølgende arbejder videre med projektet. Tjek med dit studiesekretariat.

Kickoff møde hos Egmont den 27. november 2013
Den 27. november får du en lille smagsprøve på CCC’14. Kom og mød Vice President of Corporate Communications MIKA BILDSØE LASSEN, Egmont, som præsenterer casen og få svar på alle dine spørgsmål vedrørende ComCaseCompetition’14.

 

Læs mere på Facebook
www.facebook.com/comcasecompetition, hvor du også finder masser af videoer, hvor Maersk præsenterer casen, og der er gode råd fra sidste års vinder af ComCaseCompetition.

 

Mere info hos Kommunikationsforeningen
www.kommunikationsforening.dk/ccc finder du meget mere information om tilmelding, deadlines, casevirksomheden osv. Det er gratis at deltage. Sidste frist for at tilmelde et hold er den 6. januar 2014.

 

Se hvordan det foregik sidste år
2013 var en stor succes. Se film med highlights fra et udfordrende døgn, interview med vinderholdet og dommerne. Højdepunkter fra 2013

 

ComCaseCompetition’14 – skal du med?

 

 

Studerende