Fejl i computerbesked om optag er rettet

En del af de nyoptagne studerende fik i første omgang forkert besked om standby-optag via universitetets elektroniske selvbetjening. Sent i nat fik vores it-leverandør lavet vores system, så alle ansøgere nu også på nettet kan se, om de er optaget og bekræfte pladsen online.

Tre af de vejledere, der står klar med svar, når I ringer på 8715 0720

I forbindelse med optag 2013 var der desværre en fejl i det computerprogram, der via netadgang fortæller ansøgere til Aarhus Universitet, om de er tilbudt optagelse eller ej.

Nu er fejlen rettet, så alle ansøgere nu også på nettet kan se, om de er optaget. De kan nu samtidig bekræfte pladsen online.

Har ansøgerne allerede valgt at bekræfte eller afvise deres plads ved at sende os en mail, kan det dog være, at dette endnu ikke er registreret, så dette fremgår online – vi er godt i gang med at behandle de 1000 henvendelser, vi har modtaget på mail.

Bekræftelse via mail er fuldt tilstrækkeligt. Men ansøgerne er velkomne til også at bekræfte jeres plads på ny på nettet.