Eksamen gennemføres onsdag den 17. januar 2024

Vi forventer at gennemføre alle eksamener i morgen, onsdag den 17. januar 2024.

Kære studerende

Aarhus Universitet forventer at gennemføre de planlagte eksamener i morgen, onsdag den 17. januar 2024.

Som du måske har set, fraråder Østjyllands Politi al unødig udkørsel frem til kl. 10 i morgen formiddag. ”Unødig udkørsel frarådes” er et mildere varsel end ”al kørsel frarådes”, og vi gennemfører derfor eksamenerne som planlagt. Vi opfordrer dig dog til at sætte ekstra tid af til at transportere dig til eksamensstedet.

Der er naturligvis en risiko for, at politiet opjusterer udkørselsvarslet i løbet af natten. Vi holder øje med politiets anbefalinger, og skulle vi blive nødt til at aflyse eksamener, informerer vi dig via studieportalen og Brightspace senest kl. 7:30 i morgen.

Hvis der er ændringer vedrørende de mundtlige eksamener, vil du få direkte besked fra dit institut.

Aarhus BSS Studier

Oops, an error occurred! Code: 2024042713081371dda7ca