Karriereveje for Kunsthistorie og Æstetik og Kultur

Arrangementet henvender sig til studerende på Æstetik og Kultur og Kunsthistorie.

Torsdag 18. april 2024,  kl. 15:00 - 17:00

1584-212

Går du og overvejer, hvilken karrierevej du kan tage, efter du har færdiggjort din uddannelse på Æstetik og Kultur eller Kunsthistorie? Så er dette arrangement noget for dig. Til arrangementet vil du have mulighed for:

• At høre grundlæggende om de forskellige karrieremuligheder, der kan være med uddannelse fra Æstetik og Kultur eller Kunsthistorie.
  • Møde fire alumner fra uddannelserne, som fortæller om deres karrierevej fra studiet til deres nuværende arbejde.
  • Stille spørgsmål til de medvirkende alumner i et panel om karriere og deres egne overvejelser om det.

Arrangementet er for alle på de to uddannelser, og det gælder uanset hvor langt du er på din uddannelse eller i dine overvejelser om mulighederne på den anden side af endt studie.

Du kan læse mere om arrangementet og se det fulde program på Facebook-begivenheden her.