FAQ - Oftest stillede spørgsmål

STADS kører igen

STADS kører igen planmæssigt, og du kan nu tilmelde dig forårets undervisning og eksamen. Fristen for tilmelding er torsdag den 7. november kl. 23.59.

 

TEKNISKE SPØRGSMÅL:

Hvordan logger jeg ind?
Dit brugernavn er [AUID]@uni.au.dk (ikke din studentermail). Password er dit normale AU-password. 
Hvis du har problemer med login, herunder totrinsbekræftelse, så prøv undersiden Login information (au.dk).

Jeg kan ikke komme ind på den side, hvor jeg skal udfylde blanketten. Hvad skal jeg gøre?
Prøv at bruge en anden browser ved at kopiere linket ind i adressefeltet i en browser f.eks. Chrome eller Firefox. Særligt Safari kan give udfordringer med at åbne blanketten. Tjek også om du har installeret de seneste opdateringer til din browser eller prøv at cleare din cache. Hvis du fortsat ikke kan komme ind på siden, kan du kontakte os via Serviceportalen (Vælg "Servicekatalog". Vælg dernæst "Administration" og "Blanketløsning").

Kan jeg acceptere, når jeg får meddelelsen: ”Tilladelser, der er anmodet om”?
Ja, det kan du godt acceptere/godkende. Det er en godkendt konto på Aarhus Universitet, der har aftale med Microsoft.

Min konto er låst – hvad skal jeg gøre?
Skriv til os via Serviceportalen (Vælg "Servicekatalog". Vælg dernæst "Administration" og "Blanketløsning").

Hvad gør jeg, når jeg ikke kan logge på med mit password?
Hvis du ikke kan logge på, så skift dit password via mit.au.dk. Derefter bør du kunne logge på formularen med det password, du lige har skiftet til. Hvis du fortsat har problemer, bedes du kontakte os via Serviceportalen (Vælg "Servicekatalog". Vælg dernæst "Administration" og "Blanketløsning").

DEFINITION

Jeg skriver ikke et erhvervsspeciale. Skal jeg så stadig udfylde blanketten?
Ja, men du skal blot klikke ”Send” i blanketten uden at udfylde yderligere.

Jeg har ikke en skriftlig aftale med virksomheden/organisationen. Kan det så være et erhvervsspeciale?
Ja. En mundtlig aftale med en virksomhed om samarbejde er også en aftale, og du kan derfor godt svare ja til, at det er et erhvervsspeciale.

Hvem er min kontaktperson?
Under kontaktperson skal du angive den person, som er fra virksomheden.

Jeg har valgt at udsætte afleveringen af min opgave - skal jeg stadig udfylde webformularen?
Hvis du ved om du kommer til at have et erhvervssamarbejde i opgaven og med hvem, skal du udfylde webformularen nu. Hvis du ikke ved om du kommer til at have et erhvervssamarbejde eller med hvem, kan du vente med at udfylde webformularen til næste eksamenstermin, hvor vi sender dig et nyt link.

ANDRE SPØRGSMÅL

Jeg har oplyst forkert CVR-nummer ved en fejl, men hvordan retter jeg det?
Du skal kontakte os via Serviceportalen (Vælg "Servicekatalog". Vælg dernæst "Administration" og "Blanketløsning") og skrive det korrekte CVR nummer, så retter vi det.

Jeg har lavet en fejl ved udfyldelsen. Hvordan får jeg det rettet?
Hvis du har en rettelse til det skema, du har udfyldt, skal du kontakte os via Serviceportalen (Vælg "Servicekatalog". Vælg dernæst "Administration" og "Blanketløsning") med dit studienummer, og hvad du ønsker at få rettet i blanketten.

Jeg har skrevet opgave sammen med en anden. Skal vi så begge udfylde blanketten?
Ja.I skal begge udfylde blanketten.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?
Skriv til os via Serviceportalen (Vælg "Servicekatalog". Vælg dernæst "Administration" og "Blanketløsning")