Emdrup: Karrierearrangement for Generel pædagogik

Til arrangementet kan du høre, hvad de færdiguddannede GP'er arbejder med, og om hvordan du får din (professions)bachelor og tidligere erfaringer til at spille sammen med din kandidat i GP.

Onsdag 28. februar 2018,  kl. 16:00 - 18:00

Emdrup, A401

Arts Karriere

Ideen med arrangementet er, at du kan:

• Blive inspireret i forhold til dit nuværende og kommende arbejdsliv
  • Netværke med alumner og andre GP-studerende på tværs af årgange

Til arrangementet vil Nanna Heinø Mortensen, som er karrierevejleder hos Arts Karriere, fortælle om, hvad de færdiguddannede GP'er arbejder med, og om hvordan du får din (professions)bachelor og tidligere erfaringer til at spille sammen med din kandidat i GP.

Herefter vil der være oplæg fra GP-alumner i job, hvor der kan stilles spørgsmål både efter de enkelte oplæg og efter alle oplæggene. Afslutningsvis vil være der mulighed for at netværke. Undervejs tilbydes der vådt og tørt til ganen.

Arrangementet er blevet til i et samarbejde mellem Arts Karriere og Foreningen Generel Pædagogik.

Tilmelding er nødvendig, så hvis du vil med, så skriv en mail til: tilmelding@generelpaedagogik.dk

Hvis du har spørgsmål vedrørende arrangementet, er du velkommen til at kontakte bestyrelsen for Generel pædagogik på følgende mail: bestyrelsen@generelpaedagogik.dk