Emdrup: Karrierearrangement for Materiel Kultur Didaktik

Deltag i dette arrangement, hvor du kan blive klogere på egen faglighed og kompetencer, blive inspireret i forhold til dit arbejdsliv og netværke med alumner og andre MKD-studerende på tværs af årgangene.

Oplysninger om arrangementet

Torsdag 9. november 2017,  kl. 14:00 - 16:00

Emdrup, lokale A414

Arts Karriere og Alumneforeningen Materiel Kultur Didaktik

Torsdag d. 9. november har Alumneforeningen Materiel Kultur Didaktik, i samarbejde med Arts Karriere, sammensat et arrangement skræddersyet til MKD.

Ideen med arrangementet er, at du kan:

• Blive klogere på egen faglighed og kompetencer
  • Blive inspireret i forhold til dit arbejdsliv
  • Netværke med alumner og andre MKD-studerende på tværs af årgangene

Karrierevejleder Nanna Heinø Mortensen fra Arts Karriere vil fortælle om, hvad de færdiguddannede MKD'ere arbejder med, og om hvordan du får din (professions)bachelor og tidligere erfaringer til at spille sammen med din kandidat i MKD.

Vi hjælper hinanden med at tage hul på en kompetenceafklaring under Nannas vejledning, hører oplæg fra alumner i job og runder af med en paneldialog, hvor du har mulighed for at stille spørgsmål til alumnerne.

Arrangementet er blevet til i et samarbejde mellem Arts Karriere og Alumneforeningen Materiel Kultur Didaktik.

I forlængelse af MKD-arrangementet kan du deltage i det mere almene arrangement "Karriereveje for DPU", som afholdes kl. 16-18 samme dag og er for alle uddannelsesretningerne på DPU.

Du kan desuden booke dig til en sparring med Nanna, hvis du har deltaget i dagens arrangement.

// TILMELD DIG HER //