Emdrup: Virksomhedsbesøg hos en studie- og karrierevejleder

Går du med en drøm om at blive vejleder - så kom med på besøg hos en studie- & karrierevejleder.

Oplysninger om arrangementet

Torsdag 19. april 2018,  kl. 15:00 - 17:00

Karen Blixens Plads 8, 2300 København S.

Arts Karriere

Arts Karriere afholde denne gang virksomhedsbesøg hos AC studie- og karrierevejleder Anna Vestergaard Jacobsen, som arbejder på Københavns universitet på det humanistiske fakultet.

På besøget kommer vi til at høre om Annas vej gennem uddannelser og jobs og hvordan hun er nået til at arbejde som AC studie- og karrierevejleder. Desuden får du indsigt i hvordan hun har bragt sin uddannelse i spil, hvad hun laver som vejleder og hvad de vægter når de ansætter nye vejledere.

Der er lagt op til dialog, så du kan med fordel forberede nogle spørgsmål inden. På dagen vil vi mødes på KUA lige indenfor hovedindgangen, Karen Blixens Plads 8 (indgangen er på bagsiden af bygningen i forhold til Njalsgade). Vi vil kort tale sammen inden vi samlet går hen til Annas location som er Emil holms kanal 6. Bygning 24, stueetagen, lokale 24.0.

Det er karrierekonsulent fra Arts Karriere i Emdrup, Nanna Heinø Mortensen, som facilliterer eftermiddagen. Der er max antal deltagere på 20.

// ARRANGEMENTET ER FOR DIG, DER… //

• Ønsker viden om, hvad et job som studie- og karrierevejleder kan indebære.
  • Gerne vil i direkte dialog med en studie- og karrierevejleder

// EFTER ARRANGEMENTET HAR DU FÅET… //

• Inspiration og gode råd til en karrierevej indenfor vejledning.
  • Viden om, hvad du som studerende kan gøre, for at klæde dig på til en stilling indenfor feltet.

// TILMELD DIG HER //